SEO auditą rekomenduojama atlikti kartą metuose ir dažniausiai

SEO auditą rekomenduojama atlikti kartą metuose ir dažniausiai

SEO auditas yra būtinas, norint pasiekti aukštas pozicijas paieškos sistemų rezultatų  puslapiuose ir išlikti konkurencingiems internetinėje erdvėje. Tai padės identifikuoti galimas problemas ir suteiks informacijos, kaip geriau pritraukti ir išlaikyti lankytojus.

Viena iš pagrindinių SEO audito privalumų ir SEO specialistų nuopelnų yra  pastebimai pagerintas svetainės matomums paieškos sistemose. Kiekvienas atliktas pakeitimas, remiantis audito išvadomis, padidina organinį lankytojų srautą. Padeda tobulinti raktinius žodžius, geriau optimizuoti stebėjimą, geresnį lankytojų patogumą ir turėti tvarkingą nuorodų dizainą. Visa tai didinti svetainės autoritetą paieškos sistemų akyse.

Tačiau reikia pažymėti, kad SEO auditas nėra vienkartinis uždavinys. Pasaulis nuolat kinta, ir tai taip pat taikoma interneto paieškos sistemoms ir jų algoritmams. Todėl nuolatinis svetainės vertinimas ir tobulinimas yra gyvybiškai svarbūs, norint išlaikyti gerus rezultatus paieškos sistemų rezultatų puslapiuose

SEO audito dažnumas

SEO auditas yra nuolatinis procesas, ir jo dažnumas priklauso nuo svetainės dydžio ir kompleksiškumo. Paprastesnėms svetainėms pakanka atlikti auditą kartą per metus, didesnėms, sudėtingesnėms platformoms, rekomenduojama jį atlikti dažniau – bent kartą per šešis mėnesius ar net kas ketvirtį.

Kas yra SEO auditas?

SEO auditas – apibrėžimas. Prieš pradedant, reikia suprasti, kas yra SEO auditas. Tai yra išsamus svetainės peržiūros procesas, skirtas nustatyti jos SEO efektyvumą. Per šį procesą vertinamos svetainės techninės charakteristikos, turinio kokybė, naudingumas ir svetainės navigacija. Taip pat įvertinama svetainės veikla paieškos sistemose.

Kodėl verta atlikti SEO auditą?

Paieškos sistemų algoritmų pokyčiai: paieškos sistemų algoritmai nuolat keičiasi, ir tai turi įtakos svetainės matomumui paieškos rezultatuose. Dažnesnis svetainės tikrinimas ir atnaujinimas leidžia išvengti matomumo praradimo.

Konkurencinė aplinka: Internete konkurencija nuolat auga. Atlikę SEO auditą, galite nustatyti, savo svetainės matomumą pagal raktinių žodžių pozicijas ir rasti būdų, kaip ją tobulinti, kad išsiskirtumėte iš konkurentų.

Patogumo tobulinimas naudotojams: SEO auditas neapsiriboja tik paieškos sistemomis.  Taip pat padeda identifikuoti technines svetainės problemas, kurios trukdo naudotojams patogiai naršyti po puslapius.

Kaip atlikti SEO auditą?

Pradinių duomenų rinkimas. norint efektyviai atlikti SEO auditą, būtina surinkti pradinius duomenis apie savo svetainę. Tai apima tokius duomenis, kaip svetainės lankytojų skaičius, srautas iš paieškos sistemų, svarbiausios naudojamos užklausos ir t.t… 

Techninė SEO analizė

Svetainės greitis: įvertinkite svetainės įkėlimo greitį ir būtinai optimizuokite ją, kad ji būtų kuo greitesnė.

Mobiliųjų įrenginių naudojimas: įsitikinkite, kad tinklapis tinkamai paruošta naršymui per mobiliuosius įrenginius ir sklandžiai veikia.

Pasikartojantis turinys: venkite turinio dubliavimo, nes tai gali neigiamai paveikti SEO rezultatus.

Turinio analizė

Unikalus ir kokybiškas turinys: Užtikrinkite, kad būtų turinys unikalus ir naudingas lankytojas, taip pat optimizuotas pagal svarbiausių raktinių žodžių frazes.

Vizualinis turinys: Įtraukite įvairiapusį turinį, tokį kaip vaizdo, garso įrašai, grafika, tuom  pagerinsite naudotojų patirtį.

Nuorodų analizė

Aktyvios nuorodos: paikrinkite, ar svetainė turi kokybiškų ir nuoseklių atgalinių nuorodų iš patikimų šaltinių.

Svetainės nuorodų struktūra: Užtikrinkite, kad svetainės nuorodų struktūra būtų tvarkinga ir lengvai suprantama.

Papildomai apie skaitmeninės marketingo  agentūros paslaugas galite pasiskaityti tinklapuje: www.webstudio.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *